Produktów: 0 szt.
Koszyk jest pusty
FAQ

Produkty oznaczone logiem Szybkiej wysyłki znajdują się fizycznie w naszym magazynie. Inne produkty mają określony czas realizacji - jest to przewidywany termin, w jakim możemy ściągnąć produkt od jednego z naszych dostawców. Zakup prenumeraty lub preorderu oznacza natomiast, że produkt jest dopiero zapowiedziany i zostanie wysłany po wypuszczeniu go na rynek.

Wszystko zależy od terminu kolejnej dostawy. By otrzymać szczegółowe informacje najlepiej skontaktować się z nami mailowo na adres: yatta@yatta.pl. Niestety nie zawsze jesteśmy w stanie podać dokładną datę, gdyż zależy to także od dostępności danego produktu u naszego dostawcy.

Na stronie niedostępnego produktu znajduje się informacja: „Ten produkt jest aktualnie niedostępny. Jeśli chcesz wiedzieć o jego ponownym pojawieniu się w naszej ofercie kliknij w ikonkę znajdującą się po prawej stronie bądź tutaj. Powiadomienie o powrocie tego produktu do naszej oferty otrzymasz drogą mailową”. Postępując zgodnie z instrukcjami otrzymamy informację o interesującym nas produkcie.
W koszyku znajduje się tabela znajdujących się tam produktów. W prawym dolnym rogu ramki przyporządkowanej do każdego przedmiotu znajduje się mały napis „usuń”. Wystarczy kliknąć i wybrany produkt natychmiast zniknie z koszyka.
Wystarczy wejść na stronę produktu, który nas interesuje i tam kliknąć na znajdujący się obok ceny czerwony napis „dodaj do koszyka” lub poprzez kliknięcie grafiki żółtego koszyka sklepowego, który znajduje się obok każdego produktu w tabelach danych kategorii.
Na początek należy dodać interesujące nas produkty do koszyka i wybrać formę wysyłki. Przy każdej zmianie ilości produktów, które chcemy zamówić oraz zmianie formy wysyłki, system automatycznie odświeży stronę. Następnie należy sprawdzić, czy adres, na który zostanie wysłana paczka jest poprawny (jeśli nie, należy z listy swoich adresów wybrać odpowiedni lub dodać nowy adres) oraz podać swój numer telefonu. Jeśli wszystkie nasze dane się zgadzają, należy kliknąć duży guzik „Finalizuj zamówienie”. Po finalizacji zamówienia możemy kliknąć „opłać zamówienie”. Skrypt przenosi nas na stronę PayU. Jeśli posiadasz kartę kredytową lub konto internetowe, proszę wybrać interesującą Cię formę zapłaty. Jeśli chcesz zapłacić na poczcie lub potrzebujesz numeru konta kliknij na „przelew bankowy”. System wygeneruje dla Ciebie unikalny numer rachunku oraz tytuł przelewu. Wpisz je na blankiet lub wykorzystaj przy przelewie (jeśli wolisz wypisywać dane ręcznie). By ułatwić sobie cały proces kliknij na „wzór przelewu”, by zobaczyć wypełniony prawidłowo wzór blankietu, który można wydrukować lub przepisać.
Preorder to forma zamówienia przed premierą rynkową produktu. Płynące z niej korzyści to często mniejsza cena, pierwszeństwo otrzymania produktu czy możliwość otrzymania produktu limitowanego. Oczywiście czas oczekiwania na tego typu przedpłacony produkt jest wydłużony i niezależny od nas, lecz od producenta, który może zmienić datę premiery.
Prenumerata jest formą zamówienia naszego magazynu bądź komiksów, które ukazują się cyklicznie. Polega na przedpłaceniu całości kwoty za dane produkty, by otrzymywać je w momencie ich premiery. Zaletą tej formy zamówienia jest oszczędność oraz pierwszeństwo w otrzymaniu danego produktu.
Magazyn będzie wysyłany cyklicznie, z premierą każdego kolejnego numeru „Otaku”.
Oznacza to, że dany produkt jest obecnie objęty specjalnym rabatem, dzięki któremu jego cena jest najniższa na polskim rynku. Tego typu promocją są obejmowane m.in wszystkie nowe mangi wchodzące do oferty Yatta.pl (w tym przypadku oferta rabatowa jest ograniczona czasowo i trwa ok. 3-5 dni).
Istnieje taka możliwość, wiąże się ona jednak z podwójną opłatą za wysyłkę. Niektóre produkty, niewymiarowe (np. wallscrolle) lub preordery, na które czas oczekiwania jest wydłużony automatycznie dzielą zamówienie na dwie części, lecz i w tym wypadku należy opłacić wysyłkę każdego z przedmiotów.
Należy nas o tym jak najszybciej poinformować. Najlepiej poprzez zamieszczenie komentarza do zamówienia. Dodatkowo, jeśli nie jest to jednorazowa zmiana adresu dobrze jest zedytować dane do wysyłki na swoim profilu na Yatta.pl. Po zalogowaniu się na stronę, w kolumnie po prawej stronie znajduje się zakładka „Adresy”. Po kliknięciu, przeniesiemy się do strony, na której możemy dodać, edytować i usuwać swoje adresy.
Po wybraniu interesującego nas produktu, wchodzimy w koszyk, by zrealizować zamówienie. Tam z kolei wybieramy jako formę wysyłki „Wpłata na konto + odbiór osobisty”. W momencie, w którym produkty zostaną zapakowane, stan zamówienia zmieni się na „wysłane”, a klient otrzyma komentarz, że można już odebrać zamówienie w siedzibie naszego sklepu w biurowcu na ul. Szpitalnej 6 lok. 11, w Warszawie.
Nasze biuro pracuje w godzinach od 9:00 do 17:00.
Przy produktach, które można zamówić w opcji preorderu zawsze widnieje informacja, kiedy najwcześniej można spodziewać się dostawy. Po zakupie produktu, informacja ta jest także podana w zakładce „Moje Preordery” (po zalogowaniu się na stronę, widoczny w kolumnie po prawej stronie).
Status wysyłki zmieni się w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Wszystko zależy od czasu trwania operacji bankowych.
Koszt dostawy zależy od wybranej formy wysyłki i zmienia się on w zależności od typu/wielkości/ilości produktów. Aby sprawdzić aktualne ceny przesyłek dla wybranych produktów, należy dodać je do koszyka aby wyliczył on najkorzystniejsze dostępne stawki dla wybranych produktów oraz form dostawy.

Dla przykładu umieszczamy stawki obowiązujące przy wysyłaniu produktu na terenie polski którym jest przypinka metalowa.
wpłata na konto + list polecony priorytet6.00 zł
wpłata na konto + kurier UPS10.99 zł
wpłata na konto + paczka priorytet11.00 zł
wpłata na konto + paczka zwykła9.50 zł
przesyłka pobraniowa poczta polska15.50 zł
przesyłka pobraniowa kurierem UPS20.00 zł
wpłata na konto + paczka e-przesyłka9.00 zł
Wpłata na konto + odbiór osobisty0.00 zł
Zaznaczamy jednocześnie, iż nie wsyzstkie formy wysyłki muszą być zawsze dostępne a ich ceny mogą się zmieniać.

Promocja UPS - W chwili obecnej w naszym sklepie trwa promocja na wysyłki kurierem UPS - im większa jest kwota zamówienia tym tańsza jest przesyłka UPS.
Prenumeratorzy nie tylko oszczędzają, ale też zyskują prawo do otrzymania prenumerowanego produktu jako pierwsi w kraju. Nierzadko także otrzymują wraz z wysyłką drobne upominki.
Paczkę wysyłamy w ciągu 48 godzin od momentu, kiedy na magazynie będziemy mieć wszystkie zamówione przez klienta produkty.
Należy jak najszybciej skontaktować się z nami telefonicznie lub poprzez komentarz do danego zamówienia.
By zalogować się na Yatta.pl należy w przeznaczonych do tego okienkach, znajdujących się w prawym górnym rogu strony wpisać wybrany przez nas w trakcie rejestracji login oraz hasło a następnie kliknąć znajdujący się poniżej przycisk „Zaloguj”.
Na stronie Yatta.pl, na czerwonym pasku po lewej stronie znajduje się kategoria „Gadżety z twoim wzorem” skąd możemy wybrać przypinkę, brelok, kubek lub zegar. Każdy z tych przedmiotów posiada swoją stronę, na której znajdą się instrukcje, dzięki którym stworzycie swój własny, unikalny gadżet. Warto zwrócić uwagę na dość szczegółowe wytyczne dotyczące rozmiarów grafik na przypinki, kubki lub zegary, gdyż w przypadku kiedy będą zbyt małe bądź słabej jakości to efekt końcowy nie będzie zadowalający.
Po zalogowaniu się na stronę, w kolumnie po prawej stronie znajduje się informacja o bieżącej ilości punktów na koncie. Poniżej jest zakładka „Wymień na nagrody!”, którą należy kliknąć. Przejdziemy wtedy do strony, na której można wybrać na co chcemy wymienić punkty – możemy wybrać rabat bądź limitowane nagrody rzeczowe (produkty te nie są dostępne w regularnej sprzedaży). Po kliknięciu guzika „wykorzystaj....”, produkt zostanie dopisany do naszego koszyka. Należy pamiętać, że rabatu oraz nagród nie można wymienić na gotówkę, a także o tym, że punkty ulegają przedawnieniu po 180 dniach od ich otrzymania.
Rozbita płatność to specjalny rodzaj zakupu ratalnego. By z niej skorzystać należy wpłacić zadatek wielkości minimum 50 zł i dopłacić resztę należności do czasu premiery opłacanego przez nas produktu (dokładne terminy kolejnych wpłat są podane na stronie konkretnego produktu). Maksymalna ilość wpłat to 8. By skorzystać z opcji rozbicia płatności, należy wejść na stronę interesującego nas produktu i kliknąć „Zadatek w wysokości... - Zamów”. Zostaniemy wtedy przekierowani na stronę, gdzie znajdują się wszystkie szczegóły oraz regulamin korzystania z formy płatności rozbitej. Należy się z nimi dokładnie się zapoznać i zaakceptować warunki regulaminu.
Jest to forma mailowego polecenia sklepu Yatta.pl Twoim znajomym przy pomocy skryptu przygotowanego na naszej stronie. Wystarczy wpisać w pole w zakładce „Zaproś znajomego” adres email osoby, której chcemy polecić Yatta.pl. Dzięki temu, zaproszona osoba na start dostanie 5 punktów programu partnerskiego.
Karta podarunkowa uprawnia do wykorzystania rabatu na produkty z asortymentu Yatta.pl. By z niej skorzystać należy wejść w zakładkę „Wykorzystaj kartę podarunkową”, umieszczoną na czerwonym pasku po prawej stronie, a następnie wypełnić wszystkie pola zgodnie z wzorem. Karę podarunkową można zakupić bądź wygrać w konkursach organizowanych przez sklep Yatta.pl.
Owszem, trzeba jednak zgłosić to, najlepiej telefonicznie lub poprzez komentarz do zamówienia, i upewnić się, że stoisko Yatta.pl wybiera się na wybrany przez nas konwent.
Niestety nie mamy na to wpływu. Zgodnie ze standardami firmy UPS, kurier przed dostarczeniem przesyłki powinien zadzwonić (na numer, który klient podaje przy składaniu zamówienia) i umówić się na konkretną godzinę.
W ten sam sposób w jaki zamawiamy towary na terenie Polski. Sklep Yatta.pl prowadzi wysyłkę na terenie całej Unii Europejskiej. W zakładce „Adresy” należy wpisać zagraniczny adres korespondencyjny a przy realizacji zamówienia w koszyku pojawi się forma wysyłki międzynarodowej. W razie jakichkolwiek pytań najlepiej skontaktować się nami telefonicznie.
Można wysłać maila na adres: yatta@yatta.pl, ale najlepiej i najpewniej jest napisać komentarz do swojego zamówienia bądź skontaktować się z nami telefonicznie (nasz numer to 664 279 966).
Po finalizacji zamówienia należy kliknąć „opłać zamówienie”. Skrypt przeniesie nas na stronę PayU. Jeśli posiadasz kartę kredytową lub konto internetowe, proszę wybrać interesującą Cię formę zapłaty. Jeśli chcesz zapłacić na poczcie lub potrzebujesz numeru konta kliknij na „przelew bankowy”. System wygeneruje dla Ciebie unikalny numer rachunku oraz tytuł przelewu. Wpisz je na blankiet lub wykorzystaj przy przelewie (jeśli wolisz wypisywać dane ręcznie). By ułatwić sobie cały proces kliknij na „wzór przelewu”, by zobaczyć wypełniony prawidłowo wzór blankietu, który można wydrukować lub przepisać.
By odebrać towar osobiście w naszym biurze należy najpierw opłacić zamówienie, wpłacając należność na konto, a następnie poczekać na zmianę statusu swojego zamówienia oraz komentarz, iż zamówienie zostało przygotowane do odbioru.
PayU jest serwisem zajmującym się obsługą finansową (pośrednictwem finansowym) w zakresie transferów pieniężnych przesyłanych pomiędzy kupującym a sprzedającym za pośrednictwem internetu. Pozwala on na szybkie i wygodne dla klienta dokonywanie płatności za zakupione towary.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij tutaj jeśli nie chcesz więcej wyświetlać tego komunikatu.