Produktów: 0 szt.
Koszyk jest pusty
FAQ
Sklep

Produkty oznaczone logiem Szybkiej wysyłki znajdują się fizycznie w naszym magazynie. Inne produkty mają określony czas realizacji - jest to przewidywany termin, w jakim możemy ściągnąć produkt od jednego z naszych dostawców. Zakup prenumeraty lub preorderu oznacza natomiast, że produkt jest dopiero zapowiedziany i zostanie wysłany po premierze.

Wszystko zależy od terminu kolejnej dostawy. By otrzymać szczegółowe informacje, najlepiej skontaktować się z nami mailowo na adres: yatta@yatta.pl. Niestety nie zawsze jesteśmy w stanie podać dokładną datę, gdyż zależy to także od dostępności danego produktu u naszego dostawcy.

Preorder to forma zamówienia przed premierą rynkową produktu. Płynące z niej korzyści to często mniejsza cena, pierwszeństwo otrzymania produktu czy możliwość otrzymania produktu limitowanego. Czas oczekiwania na tego typu przedpłacony produkt jest wydłużony i niezależny od nas, lecz od producenta, który może zmienić datę premiery. Przy produktach, które można zamówić w opcji preorderu, zawsze widnieje informacja, kiedy najwcześniej można spodziewać się dostawy. Po zakupie produktu, informacja ta jest także podana w zakładce „Prenumeraty i Preordery” (po zalogowaniu się, widoczna w górnej części strony). Prosimy pamiętać, że jest to orientacyjny termin od zagranicznego dostawcy i może ulec zmianie.

Prenumerata jest formą zamówienia naszego magazynu bądź komiksów, które ukazują się cyklicznie. Polega na przedpłaceniu całości kwoty za dane produkty, by otrzymywać je w momencie ich premiery. Zaletą tej formy zamówienia jest oszczędność oraz pierwszeństwo w otrzymaniu danego produktu. Często do prenumerat przygotowywane są także limitowane dodatki, które można otrzymać wyłącznie zamawiając dany tom w prenumeracie.

Karta podarunkowa uprawnia do wykorzystania rabatu na produkty z asortymentu Yatta.pl. Kartę podarunkową można wykorzystać podczas zakupów internetowych (należy wtedy wpisać kod z karty w koszyku) lub przy zakupach w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Regulamin kart podarunkowych znajduje się tutaj.

Program Partnerski jest systemem lojalnościowym nagradzającym klientów sieci sklepów Yatta.pl i polega na zbieraniu punktów przyznawanych za zakupy w sklepie Yatta.pl. Zebrane punkty można wymieniać na rabaty lub nagrody fizyczne z katalogu nagród. Więcej informacji na temat programu partnerskiego oraz jego regulamin można znaleźć TUTAJ.

Płatność za zamówienia

By odebrać towar osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, należy opłacić zamówienie, a następnie poczekać na zmianę statusu swojego zamówienie oraz komentarz od sklepu stacjonarnego zawierający informację o możliwości odbioru zamówiona. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia internetowego w sklepie podczas odbioru towaru.

Po sfinalizowaniu zamówienia wyświetlą się dane do przelewu. Płatności można dokonać bezpośrednio na nasze konto (przelewem bankowym albo na poczcie) oraz za pośrednictwem PayU albo PayPal. Przy wyborze płatności błyskawicznych (PayU, PayPal) naliczana jest dodatkowa opłata manipulacyjna, której wysokość jest podana przed wybraniem danej opcji. Księgowanie płatności wykonanej przez PayU lub przez PayPal następuje automatycznie po dokonaniu płatności. Wybierając przelew bankowy bezpośrednio na nasze konto, nie jest naliczana dodatkowa opłata z naszej strony, ale księgowanie takiej wpłaty następuje zazwyczaj dopiero na następny dzień roboczy po wykonaniu przelewu. Prosimy o zwrócenie uwagi na tytuł przelewu, ponieważ błędne zatytułowane płatności wydłużają proces ich księgowania. 

Możliwa jest także płatność u kuriera, listonosza lub w Paczkomacie podczas odbioru paczki. Jest to wysyłka za pobraniem i aby się zdecydować na taką formę płatności, należy przed sfinalizowaniem zamówienia wybrać odpowiednią opcję wysyłki.

PayU jest serwisem zajmującym się obsługą finansową (pośrednictwem finansowym) w zakresie transferów pieniężnych przesyłanych pomiędzy kupującym a sprzedającym za pośrednictwem internetu. Pozwala on na szybkie i wygodne dla klienta dokonywanie płatności za zakupione towary. Płatności wykonywane za pośrednictwem PayU księgowane są u nas automatycznie po dokonaniu opłaty. Za usługę pośrednictwa naliczana jest opłata manipulacyjna (której wysokość podana jest przed wyborem sposobu płatności).

PayPal jest serwisem umożliwiającym wysyłanie oraz odbieranie płatności przez Internet pomiędzy kupującym a sprzedającym. PayPal działa na zasadzie wirtualnego portfela, który można zasilać przelewami z konta bankowego. Płatności wykonywane za pośrednictwem serwisu PayPal zostają zaksięgowane automatycznie po dokonaniu opłaty. Za usługę pośrednictwa naliczana jest opłata manipulacyjna (której wysokość podana jest przed wyborem sposobu płatności).

Po finalizacji zamówienia wyświetlą się wszystkie niezbędne dane do przelewu. Można je także znaleźć później, wchodząc w szczegóły danego zamówienia.

Składanie zamówień

Status wysyłki zmieni się w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Wszystko zależy od czasu trwania operacji bankowych. Płatności dokonywane za pośrednictwem PayU oraz PayPal księgowane są natychmiast po dokonaniu płatności.

W chwili obecnej nie realizujemy zamówień z wysyłką poza granice Polski.

Należy jak najszybciej skontaktować się z nami poprzez komentarz do danego zamówienia lub telefonicznie.

Realizacja zamówień

Podczas składania zamówienia, w koszyku należy zaznaczyć formę wysyłki: „Wpłata na konto + odbiór osobisty” i wybrać jeden ze sklepów stacjonarnych, w których można dokonać odbioru. Wszystkie zamówienia internetowe realizowane są przez nasz magazyn centralny, dlatego na początku zostaje wysłany mail informujący o zapakowaniu zamówienia, a następnie po 1-2 dniach roboczych sklep stacjonarny wysyła powiadomienie o możliwości odbioru paczki.  Aby odebrać zamówienie, należy podać obsłudze sklepu numer zamówienia. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia internetowego na miejscu.

Koszt dostawy zależy od wybranej formy wysyłki i zmienia się on w zależności od typu/wielkości/ilości produktów. Ostateczny koszt dostawy podany jest w koszyku podczas wyboru opcji wysyłki zamówienia. Więcej na temat opcji dostaw oraz ich kosztów znajduje się na stronie DOSTAWA.

Przy każdym produkcie podany jest orientacyjny termin realizacji. Podczas składania zamówienia przedstawiany jest przewidywany termin wysyłki zamówienia. Dokładamy starań, aby zamówienia realizowane były możliwie jak najszybciej, ale w razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu mailowego lub w komentarzu pod zamówieniem.

Należy nas o tym jak najszybciej poinformować, najlepiej poprzez zamieszczenie komentarza do zamówienia. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, możemy dokonać zmiany adresu wysyłki. Niestety niemożliwa jest zmiana adresu po wysłaniu zamówienia.

Istnieje taka możliwość, wiąże się ona jednak z podwójną opłatą za wysyłkę. Niektóre produkty (np. preordery) mają znacznie wydłużony czas oczekiwania i automatycznie dzielą zamówienie na kilka części, lecz i w tym wypadku należy opłacić wysyłkę każdego z przedmiotów.

Prenumeraty

Prenumerata jest formą zamówienia naszego magazynu bądź komiksów, które ukazują się cyklicznie. Polega na przedpłaceniu całości kwoty za dane produkty, by otrzymywać je w momencie ich premiery. Zaletą tej formy zamówienia jest oszczędność oraz pierwszeństwo w otrzymaniu danego produktu. Często do prenumerat przygotowywane są także limitowane dodatki, które można otrzymać wyłącznie zamawiając dany tom w prenumeracie.

Prenumeraty wysyłane są w pierwszej kolejności w dniu premiery danego tomu. Prenumeratorzy mają możliwość skorzystania z darmowej wysyłki (listem zwykłym), często także otrzymują dodatki przygotowane specjalnie do prenumerat. Prenumeraty zbiorcze mają także dodatkowy rabat.

Mangę zamówioną w prenumeracie można dodać do zwykłego zamówienia na Yatta.pl. W tym celu należy przed premierą danego tomu wydać dyspozycję zatrzymania wysyłki prenumeraty - opcja ta dostępna jest na około miesiąc przed premierą danego tomu dla zamówionych i opłaconych prenumerat w zakładce Prenumeraty i Preordery.

Skorzystanie tej opcji jest nieodwracalne i resetuje wcześniej wybraną opcję wysyłki prenumeraty. Po premierze danego tomu pojawi się możliwość dodania go do koszyka - można zamówić go np. razem z innymi produktami z oferty sklepu, lub zebrać w ten sposób kilka prenumerat w jedną wysyłkę. Złożenie zamówienia z odroczonym tomem z prenumeraty musi nastąpić w ciągu 180 dni od dnia premiery tomu.

Prenumeraty z odroczoną wysyłką są już opłacone, dlatego ich pierwotna wartość nie będzie liczyła się do progu darmowej wysyłki!

W cenę prenumeraty wliczony jest koszt wysyłki listem nierejestrowanym. Jest to przesyłka bez numeru nadania (nie ma możliwości śledzenia), czas na jej doręczenie potrafi się wydłużyć nawet do 2-3 tygodni, chociaż większość przesyłek dociera do adresata w ciągu kilku dni.
Za dodatkową opłatą (podaną podczas wybierania opcji wysyłki) prenumerata może zostać nadana inną usługą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Te przesyłki mają numer przewozowy i zazwyczaj przychodzą do adresata w ciągu kilku dni.
Prenumeratę można także odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.

Tak, prenumeratę można zamówić z wysyłką za pobraniem. Jeśli zamówiona prenumerata obejmuje kilka tomów, płatność za całe zamówienie następuje przy odbiorze pierwszego z zamówionych tomów, który wysyłany jest zawsze Pocztą Polską (niezależnie od pozostałych tomów danej prenumeraty). Kolejne tomy wysłane zgodnie z opcją dostawy wybraną podczas składania zamówienia.

Jeśli prenumerata wysłana listem nierejestrowanym nie przyjdzie w ciągu 1-2 tygodni od nadania, zachęcamy do zapytania we właściwej dla swojego miejsca zamieszkania placówce pocztowej - gdy na przykład przesyłka nie mieści się w skrzynce, będzie oczekiwała na odbiór na poczcie pomimo braku awizo. Jeśli prenumeraty tam nie będzie, a od wysłania miną 2-3 tygodnie, prosimy o kontakt w komentarzu pod zamówieniem lub mailowy.

Inne

Najwygodniejszą formą kontaktu z nami jest zamieszczenie komentarza pod zamówieniem, można również wysłać maila na adres yatta@yatta.pl bądź skontaktować się z nami telefonicznie w godzinach funkcjonowania infolinii (nasz numer to 22 487 54 77).

Godziny funkcjonowania infolinii oraz otwarcia naszych sklepów stacjonarnych znajdują się na stronie O NAS.

Po zalogowaniu się na stronę, w górnej części strony znajduje się zakładka „Program partnerski”. Tam można wybrać, na co chcemy wymienić punkty – możemy wybrać rabat bądź nagrody rzeczowe. Na dole strony znajduje się regulamin programu partnerskiego, z którym należy się zapoznać.

Prosimy o kontakt mailowy na adres reklamacje@yatta.pl. W mailu należy podać numer zamówienia, opis sytuacji oraz (jeśli to możliwe) zdjęcia ilustrujące wadę towaru. W zależności od sytuacji, nasz Dział Obsługi Klienta poinstruuje o dalszym postępowaniu. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.

W ciągu 14 dni od otrzymania towaru można skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się tutaj.

Dla naszych stałych klientów przygotowaliśmy możliwość zdobywania i kolekcjonowania osiągnięć, które są dodawane w postaci przypinek do zamówienia. Lista osiągnięć znajduje się TUTAJ.

Ceny na naszej stronie uwzględniają ostateczny rabat, jaki w danym momencie można otrzymać za zamówienie. Rabaty mogą się zmieniać w zależności od aktualnej promocji organizowanej w naszym sklepie. Dla zarejestrowanych użytkowników mamy także program partnerski, w którym punkty zdobyte podczas zakupów można wymieniać między innymi na rabaty. Szczegóły dotyczące programu partnerskiego znajdują się TUTAJ.

Odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące e-mang oraz naszej platformy Yatta Reader znajdują się TUTAJ.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij tutaj jeśli nie chcesz więcej wyświetlać tego komunikatu.